Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: TOP PRESS
Treść opinii: Zauważyłam naganną wręcz obsługę klienta. Pani, która tam pracuje nie ma czasu, bo ciągle rozmawia przez telefon. Jako klient po 5 minutach przebywania w sklepie sama upomniałam się, że chcę kupić bilety na tramwaj, sprzedano mi złe bilety, bo Pani wciąż rozmawiała przez telefon. Była opryskliwa i nieuprzejma. Zauważyła to także moja siostra, która spiesząc się a tramwaj, chciała kupić bilet. Sklep był zamknięty. Pani wróciła po ok. 30 minutach bardzo powolnym krokiem, a otwierając sklep nie zauważyła czekających klientów ani mojej siostry, której również sprzedała złe bilety. Uważam, że taka osoba stanowczo nie powinna pracować w takim ani innym miejscu. Całkowity brak zaangażowania, wręcz "olewcze" podejście do pracy.