Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: W sobotni wieczór zauważyłam, że przydałoby się zatankować trochę benzyny i podjechałam na stację BP. Na podjeździe nie było innych samochodów, więc zaparkowałam przy wybranym dystrybutorze. Teren podjazdu był czysty - bez plam z rozlanego paliwa i śmieci. Sprawnie zatankowałam potrzebną mi ilość paliwa i poszłam do sklepu, żeby zapłacić za nie. Akurat była zmiana pracowników i w jednej kasie pracownicy rozliczali pieniądze, a przy dwóch stanowiskach były obsługiwane klientki. Gdy nadeszła moja kolej, zostałam miło przywitana przez pracownicę, która zaproponowała zakup hot-doga w promocji, sprawnie wykonała transakcję, wydała fakturę i poinformowała o liczbie punktów Payback za dzisiejszą transakcję oraz sumie punktów ogółem na karcie. Na koniec obsługi pracownica miło mnie pożegnała. W sklepie było czysto i panował porządek wśród produktów. Wewnątrz sklepu znajduje się bankomat i jego otoczenie też było uporządkowane.