Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Chciałam kupić kilka gazet i dodatkowo zyskać punkty Payback, więc wybrałam się do Empiku w pasażu Grunwaldzkim. Sklep jest dosyć duży i zajmuje jeden poziom. Wewnątrz była średnia ilość klientów. Znalazłam gazety, po które tu przyszłam, oprócz jednego miesięcznika i chciałam poprosić o pomoc kogoś z obsługi, ale na sklepie nie było widać pracowników, tylko przy kasach. Podeszłam więc z gazetami do kas i ustawiłam się w jednej z kolejek. Były otwarte 3 stanowiska i obsługa przebiegała sprawnie. Gdy nadeszła moja kolej, zapytałam pracownika o magazyn, którego nie znalazłam na półce. Pracownik sprawdził w komputerze i powiedział, że już go nie ma. Transakcja przebiegła sprawnie i bez problemu. Otrzymałam paragon i zostałam miło pożegnana. W sklepie było czysto i panowała odpowiednia temperatura.