Opinia użytkownika: bulba
Dotycząca firmy: Groupon.pl
Treść opinii: Nie wiem kto wypisuje opinie pozytywne, bo z tego co można czytac w internecie i słysze od znajomych to nie ma osoby zadowolonej po wpółpracy z tym portalem. Ja kupiłem aparat olympus Tg-620. Oferta określała termin realizacji na 2 tygodnie. Mija miesiąc, ja aparatu nie mam. Naturalnie Groupon teoretycznie nie odpowiada za realizację zamówienia. Niby tak, jednak za realizacje zamówienia odpowiada firma Inlogistyka. Niby zatem nie wina groupona. Nie do końca. Ja zgłaszałem opóźnienia w gropuponie. Ci tłumaczą, że nie mają nawet numeru telefonu do tej firmy a jedynie e-mail. Widząc informacje w internecie, nie tylko ja zgłaszałem sprawę do groupona, wystarczy poczytac równiez opinie na antygrouponie. Moim oczekiwaniem jako klienta, byłoby natychmiastowe usunięcie wszystkich ofert tej firmy. Czy tak się dzieje? Oczywiście nie! Ofert jest obecnie 2 razy więcej. Dla gropupona liczy się jedynie kasa, a zapewnienia o sprawdzaniu "partnerów" to KIT. Coraz więcej osób jest oszukanych, a sam Groupon stal się miejscem, w którym ogłaszają się oszuści lub firmy na skraju bankructwa, które jeszcze chcą wyciągnąć parę groszy od klientów omamionych firmowaniem całego przekrętu przez światową markę.