Opinia użytkownika: Piotr_1810
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: tankowanie paliwa i zakup hot-dogów. Stacja bez zarzutu (na stacji czysto, wewnątrz budynku czysto, pracownicy w strojach firmowych). Tankowanie paliwa i płatność- bez zarzutu. Ale w sprzedaży wyłącznie większe i droższe hot-dogi (nazwa "hot-dog mega" czy zbliżona). otrzymaliśmy dwa hot-dogi. Jeden letni, bułka słabo opieczona. Drugi: prawie zimny, bułka rozerwana z każdej strony. Okazało się, że bułki różnią się smakiem: bułka drugiego hot-doga była czerstwa (choć różnica w smaku mogła też wynikać z jej niedopieczenia). Podsumowując drugi hot-dog prezentował się tak: prawie zimny, bułka prawie nieopieczona, rozerwana z każdej strony. Po skonsumowaniu ok. 15% drugiego hot-doga wróciłem na stację z reklamacją i prośbą o przygotowanie nowego. Niestety pracownik poinformował mnie, że przygotować teraz nie może bo nie ma teraz gotowych parówek (mogą być za pół godziny; jak kupowałem były trzy, ja kupiłem dwie a po mnie nikt do sklepu nie wchodził) i że winę za rozerwaną bułkę ponosi opiekacz, który nie pasuje do większych bułek. Pytanie: czy Orlen sprzedaje hot-dogi, do których nie ma opiekaczy? Czy pracownik widząc, że bułka jest ledwie opieczona i rozerwana nie powinien od razu zrobić nowego hot-doga (wtedy była jeszcze trzecia parówka). Nie jestem usatysfakcjonowany obsługą na tej stacji i szybko na Hot-doga tam nie zawitam. Szczególnie, że na sąsiednim Statoil nie ma tego typu niespodzianek, a w sprzedaży były 4 czy nawet 5 rodzajów hot-dogów.