Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: czystairlandia

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: Obserwacja sklepu zlokalizowanego na poziomie +1. Mam do zrobienia małe zakupy, dawno tutaj nie byłam. biorę koszyk, poukładane równo przy wejściu na salę sprzedaży. Kieruję się na stoisko z pieczywem: skromny wybór, późna pora, ale udaje mi się wybrać jeszcze świeży chleb krojony. Bułki własne sklepu pieczone na terenie sklepu twarde jak kamień, mało zachęcające by kupić, niedopieczone. Widzę, jak klienci wybierają a po chwili zostawiają, nawet niska cena nie zachęca do zakupu. stoisko z nabiałem: nie wszystko jest w jednym miejscu, regały zawierają np. część z oferty jogurtów, by kilka dalej regałów znowu zobaczyć jogurty. Tak można poszukiwać kilka minut gdy jesteśmy zdecydowani na dany produkt a nie wiemy gdzie on jest. to samo dotyczy wędlin i garmażerki pakowanej, dawniej wszystko było w jednym miejscu teraz na różnych regałach, bez wyraźnych oznaczeń w formie tablic co w danej alejce jest. Tym sposobem szukanie parówek, jogurtów, hamburgerów, masła zajęło mi dobre ponad 20 minut /konkretne marki/. Kolejki do kas bardzo duże. Wybieram kasę samoobsługową, kieruję się znowu na początek sklepu. Kas jest kilkanaście, spora kolejka ale idzie wszystko sprawnie. Jest pracownik w tej części sklepu, który pomaga w przypadku jakiś problemów. Jedyna uwaga w tej części sklepu: nie widać z daleka, nie ma informacji czy kasy samoobsługowe akceptują płatności gotówką /część placówek, które do tej pory odwiedziłam i są takie udogodnienia ma wywieszone informacje czytelne, widoczne z daleka, bowiem nie wszystkie akceptują transakcje gotówkowe/. Działanie kasy samoobsługowej oceniam bardzo dobrze. Komunikaty głosowe i obrazkowe wyraźne i czytelne. Sprawne działanie kasy, szybkie skanowanie produktów. Nie słyszę komunikatów jak w innej siei, że towar nie został zeskanowany, bo coś tam... Transakcję tutaj przeprowadzałam pierwszy raz, sprawna obsługa. Jest komunikat by nie zapomnieć o reszcie, jest komunikat, że można spakować zakupy. Uważam, że takie rozwiązanie ułatwia zakupy, tam gdzie mamy towar tylko do skanowania, bez wprowadzania ręcznego.Sklep czysty, dobrze oświetlony. ||