Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: PTTK
Treść opinii: Zjawiam się w Centralnym Ośrodku Turystyki Górskiej PTTK bowiem chciałam zakupić książeczkę GOT oraz wyrobić legitymację euro dla dziecka. Maleńkie pomieszczenie w którym przyjmowani są klienci jest zarazem biurem PTTK i miejscem sprzedaży wydawnictw i odznak turystycznych, miejscem wypożyczania sprzętu górskiego. W stojaku gablocie obok biurka -lady wystawione wydawnictwa górskie przeznaczone do sprzedaży, podane ceny. Na parapecie okna wystawione ulotki -reklamki imprez turystycznych, miejsc noclegowych, niektóre druczki nieaktualne, chociaż akcje pod patronatem PTTK, dawno chyba nikt z pracowników nie przeglądał tego, co na oknie. Zakup książeczki sprawny, paragon wydany. Jednak mimo dostępności kart euro /sezon wakacyjny, pewno większe zapotrzebowanie klientów/ na kartę musiałam długo czekać. Formalności druk wpisane przez pracownika od razu. Okazało się, że placówka otrzymała nowe karty, nie przydzielone do systemu numerami. Pracownik przy mnie dzwonił do centrali jak to załatwić, procedurą nikt się jeszcze nie zajął, wymagało to podania poprzez internet jakiś specjalnych danych weryfikacyjnych placówki, czekania na potwierdzenie drogą mailową. Czekałam około 20 minut, ale procedury dalej były zbyt żmudne. W końcu umówiłam się z pracownikiem, że przyjdę nazajutrz jak karta będzie gotowa do odbioru. Dostałam potwierdzenie zapłaty. Kolejnego dnia karta już czekała. Otrzymałam ogólną informację zakupu karty, płytę cd ze zniżkami, kartę. Nie było odrębnego druku dotyczącego polisy, warunków numeru. Nie wiem, czy to nowa zmiana, czy zapomniano o tym. Uwaga co do czasu obsługi klienta: stanowczo za długo, pracownicy niezorientowani w usłudze, którą mają w ofercie, zajęci w międzyczasie załatwianiem innej sprawy i odbieraniem telefonów /potwierdzania imprezy, którą akurat pttk organizowało, przyjmowaniem klientów w tej sprawie/.