Opinia użytkownika: Błażej_30
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Sieć Tesco odwiedziłem w środowe popołudnie całkowicie przypadkowo. Nie miałem zaplanowanych zakupów a jedynie potrzebowałem spontanicznie dwóch rzeczy. Szybko je odnalazłem na półkach i udałem się do kasy. Nie będę opisywać jak prezentował się sklep gdyż szybko odszukałem moje produkty. Dopiszę jednak kolejną historię pod tytułem jak przebiega obsługa klienta przy kasach sklepu. W moich poprzednich obserwacjach wspominałem o tym problemie. Będąc ostatnio w sklepie widziałem wyraźnie, iż problem nie zniknął a Tesco ciągle bezskutecznie poszukuje „złotego środka” by szybciej obsługiwać klientów. Niestety wszystko ciągle zawodzi moim zdaniem. Przypomnę tylko w Tesco znajdują się kasy samoobsługowe oraz tradycyjne kasy z obsługą sklepu. Jakiś czas temu zamykano normalne kasy by klienci obeznali się z kasami samoobsługowymi. Szło to, co najmniej średnio. Tym razem sklep wpadł na inny genialny pomysł. Mianowicie przed kasami, które obsługiwały pracownice ustawiono mały „korytarz” taśmowy, przy którego wejściu stał pracownik niczym osoba, która wpuszcza ludzi do klubu kierował ruchem klientów. Tak wiec zamiast kolejek do poszczególnych kas zrobiono jedną wielką kolejkę na środku sklepu. Ruch tej kolejki regulował właśnie ten pracownik, który jak tylko widział wolną kasę to kierował na klientów. Przyznam szczerze, że wyglądało to komicznie i niezorganizowanie. Być może jest to szybszy sposób dostania się do kasy, ale, po co robić większe problemy takie jak kolejka na środku sklepu, chaos przy wejściu do tej strefy kas. Psychologicznie też to działa na wyobraźnie, bo każdy będzie mieć przed oczami kolejki przed kasami. Tak, więc kolejny sposób moim zdaniem nie spełnił oczekiwań i myślę, że za jakiś czas będę mieć okazję dodać kolejną część obserwacji związaną z tym problemem. Póki, co to solidna 2 dla Tesco.