Opinia użytkownika: Błażej_30
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Koniec września to w moim przypadku zwiedzanie sklepów i szukanie sklepu gdzie najtaniej mógłbym zakupić grę Fifa13 na konsolę. Moją uwagę przyciągnął Empik. Z reguły gry są tam drogie by nie powiedzieć bardzo drogie, więc rzadko tam bywam, jeśli chodzi o kupno gier przy okazji premiery. Tym razem miałem jednak zniżkowy kupon z programu Payback gwarantujący zniżkę 20% na produkty. W regulaminie nie było nic o tym, że zniżka nie obowiązuje na produkty z działu multimedia, więc udałem się do Empiku by sprawdzić czy rzeczywiście tak jest. Gra była już przeceniona na 200 złotych a jako, że moja promocja nie łączyła się z innymi promocjami to udałem się do działu obsługi klienta by dowiedzieć się wszystkiego dokładnie. Obsługiwała mnie młoda pracownica o długich ciemnych włosach, powitała mnie miło zapytała, z czym jest problem. Wyjaśniłem sytuację, iż chciałbym wiedzieć, jaka jest cena gry w systemie i czy zaliczy mi zniżkę czy może przeceniona raz gra uniemożliwia dokonanie rabatu. Pracownica po krótkiej chwili poinformowała mnie, iż jest możliwe wykorzystanie kuponu gdyż cena 200złotych jest ceną systemową. Zakupiłem, więc grę ze zniżką i była to bardzo dobra cena dla mnie. Wszystko przebiegło bez zarzutu. Finalizacja transakcji zgodnie z tym, co mówiła pracownica w punkcie obsługi klienta. Warto pytać pracowników, Empika jaka jest cena systemowa gdyż możemy przeoczyć przez to możliwości tańszych zakupów.