Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Brak zaangażowania w pomoc klientowi przy wyborze towaru. Kolejki do stanowisk informacyjnych ale jedno wolne stanowisko się znalazło. Kiedy podeszłam do Pana który przy nim stał i zapytałam o to czy mógłby sprawdzić czy na magazynie jest styropian którego szukam a nie znajduje się on na sklepie odpowiedział ze on się tym nie zajmuje, wiec ja zadałam pytanie jak ja mam to sprawdzić skoro on się tym nie zajmuje otrzymałam szokującą odpowiedz, że Pan nie zna kodów na pamięć i nie jest w stanie mi sprawdzić czy towar jest na magazynie. Ustawiłam się w kolejce do innego stanowiska i kiedy przyszła moja kolej Pan zapytał mnie o to jakiego towaru szukam i bez kodów produktu wyszukał mi towar przyniósł i zaniósł do kasy. Gdybym miała wrócić jeszcze raz to na pewno bym szukała tego Pana który pomógł mi w odnalezieniu tego czego szukam.