Opinia użytkownika: nattan
Dotycząca firmy: Gusto Dominium
Treść opinii: Po wejściu na stronę przeczytałem, że posiadane przeze mnie wcześniej konto zostało usunięte po odnowieniu serwisu i konieczna jest ponowna rejestracja. Na szczęście wszystko przebiegło sprawnie i po chwili mogliśmy wybrać pizze. Nowy proces zamawiania nie jest tak intuicyjny jak poprzedni (strona zyskała więcej animacji i gadżetów kosztem przejrzystości), jednak poradziliśmy sobie i kolejnym razem wszystko powinno pójść sprawniej.Bez problemu zapłaciłem on-line. Wg informacji na stronie na pizze powinniśmy czekać 30 minut, dostawca był jednak kilka minut po tym czasie. Otrzymaliśmy pizzę praktycznie bez słowa - dostawca dosłownie dał ją i bez słowa uciekł. Pizza była gorąca, świeża i smaczna. Nie dołączono żadnych sosów, które są miłym dodatkiem np. w konkurencyjnym DaGrasso.Po otrzymaniu pizz myśleliśmy, że zaszła pomyłka, ponieważ jedna pizza była mniejsza - niestety po zalogowaniu się ponownie nie znalazłem żadnej historii zamówień (a nie pomyślałem wcześniej, by wysyłać potwierdzenia na email, choć taka opcja pokazała mi się po złożeniu zamówienia). Zacząłem składać zamówienie jakby od początku i okazało się, że pomyłki nie było - dodając do koszyka drugą pizzę przeoczyłem, że jej rozmiar automatycznie wybrał się średni, choć pierwsza pizza była duża - kolejny minus dla odnowionego serwisu.Mimo wszystko możliwość zamawiania on-line wraz z automatyczną zapłatą za pizze oceniam pozytywnie. Akceptowalnie szybka dostawa i smaczna pizza również się obronią. Ceny pizz bez promocji są wg mnie jednak zawyżone.