Opinia użytkownika: CiociaKlocia
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Od pewnego czasu zauważyłam, że jakość dodawanych recenzji drastycznie spada. Prawdopodobnie jest to spowodowane chęcią zdobycia upatrzonego Tableta lub innej nagrody, jednak czy na prawdę musi tak być? Zawsze staram się rzetelnie podchodzić do każdej opinii, ale jak czytam coś takiego recenzja mail, reklamówki z hipermarketu itp, to mi ręce opadają. W portalu Vision Secret Client za takie bzdury dostaje się ujemne punkty i wcale się nie dziwię. Dziwi mnie natomiast polityka portalu Jakość Obsługi, ponieważ takie recenzje nie wnoszą dosłownie NIC! Tego się nawet nie chce czytać. Pomimo to, że firma na takim wpisie nie zyskuje, to traci, bo przyznaje obserwatorowi punkty, za które musi kolejno wydać prezent, czasami nietani, a osoba szukająca konkretnych recenzji, musi przewalać się przez tony śmieciowych wpisów. To strasznie zniechęca.. A mimo wszystko, pracownicy firmy twierdzą, że "dla nich każda recenzja się liczy". Czy aby na pewno???