Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Jak już wcześniej pisałam w swoich obserwacjach o portalu JO, we wrześniu powstał zator w zatwierdzaniu obserwacji, a dodatkowo skończyły się punkty możliwe do zdobycia w Klubie Super Obserwatora. Miałam kilka obserwacji niezatwierdzonych przez ok. 2 tygodnie i w dniach 27.09. oraz 30.09. kilka z nich zostało nagle zatwierdzonych, ale ja nie dostałam puntów za nie. 1.10. licznik punktów został zmieniony na nowy miesiąc i tego dnia zaraz po północy zatwierdzono mi kolejną obserwację i już otrzymałam za nią punkt z nowej puli za październik, a za tamte z września nie doszły punkty. Nie chciałam, żeby moje punkty gdzieś zginęły, wiec napisałam maila w tej sprawie na uczestnictwo@jakoscobslugi.pl. Szybko otrzymałam mailem odpowiedź, że do popołudnia 2.10. wszystko powinno zostać uzupełnione o brakujące punkty. Okazało się, ze nawet szybciej, bo jeszcze wieczorem 1.10 odzyskałam brakujące punkty na moim koncie. Mogę więc wreszcie wystawić pozytywną ocenę portalowi JO. Mam nadzieję, że teraz już nie będzie takich zatorów w zatwierdzaniu obserwacji.