Opinia użytkownika: Amelia_11
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Przy ostatniej wizycie w banku , byłam świadkiem obsługiwania pewnej klientki. Kobieta chciała, żeby doradca usunął automatyczną spłatę karty kredytowej z jej rachunku osobistego. Doradca oświadczył , że nie może tego zrobić . Może udzielić jej kredyt gotówkowy , hipoteczny (oczywiście bez przedstawienia aktualnej oferty banku)- w innej sytuacji nie mogę pani pomóc . Ogólnie doradca nie był zainteresowany obsługą , gdyż cały czas coś sobie sprawdzał na monitorze komputera nie patrząc na klienta dając w ten sposób do zrozumienia - nie chcesz kredytu , nic na tobie nie zarobie , bo już cię mamy to jesteś dla mnie mało atrakcyjny.Klientka odeszła od stanowiska i wykonała telefon na infolinię banku, po kilku minutach podała słuchawkę doradcy , przez którego była wcześniej obsługiwana i dopiero po tej interwencji pracownik danej placówki łaskawie , z niezbyt zadowoloną miną wziął się do pracy. Sprawa , która mogła zostać załatwiona w 5 minut załatwiana była 30 . Placówka bankowa czysta , pracownicy dobrze ubrani w jednakowe ubranka , dzięki czemu odrazu wiesz do kogo zgłosić się o pomoc tylko brak im po prostu chęci do pracy , szczerego uśmiechu na twarzy i wiedzy.