Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Niestety, aby odejść od jakiegokolwiek operatora to jest to droga przez mękę. Tak miała i tym razem z T-mobile. Chciałam odejść z tej sieci tzn. nie przedłużać już umowy i zgłosiłam to w salonie. Co się okazało to nie takie proste. Moja prośba była zbyt późno zgłoszona, znaczy kilka dni po okresie rozliczeniowym i w związku z tym mój czas wypowiedzenia przedłuży się jeszcze o miesiąc. 3- dni jest okresu wypowiedzenia i normalnie wszystko byłoby już po sprawie, ale, że zgłoszenie było później muszę jeszcze poczekać do kolejnego dnia rozliczeniowego, czyli następny cały miesiąc. Paranoja w dodatku kolejna faktura do zapłacenia. Ale to akurat nie moja wina, że system nie działał w dniu, kiedy się zgłosiłam i nie mogli konsultanci zaznaczyć w systemie, że rezygnuję. Cóż życie.