Opinia użytkownika: CiociaKlocia
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Do sklepu udałam się w celu odebrania zamówionego towaru. Wcześniej dostałam maila z informacją, że urządzanie już na mnie czeka. W sklepie było jasno i czysto. Podeszłam do kasy, i poinformowałam panią, po co przyszłam. Pani kasjerka odesłała mnie do "pracownika w żółtej koszulce". Jak to słyszę, to mi się robi słabo! Nigdy tych pracowników nie ma, a jak już się jakiś znajdzie to jest do okoła niego tłum ludzi. Znalazłam jedną panią - właśnie miała klienta. Poprosiła, abym poczekała przy komputerze, ona zaraz wróci. Po ok 10 min zwątpiłam ale pojawił się jakiś pan, wolny! Szybko go zaczepiłam i od razu przeszliśmy do realizacji zamówienia. Wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt, że gdy sprzedawca udał się po towar, po drodze zaczepił go jakiś klient a ten zaczął go obsługiwać. Kiedy wreszcie udałam się do kasy, okazało się, że muszę zapłacić za opcję, której nie wybrałam i nie otrzymałam, a dokładnie smsy z powiadomieniem o stanie zamówienia. Może kwota mała, ale jednak.