Opinia użytkownika: Kamila_567
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Z racji,że bank był dopiero otwierany o 9:00 musiałam poczekać pod drzwiami jakieś 10 minut. Było dużo ludzi i bałam się,że gdy wszyscy wejdą będę musiała swoje sprawy załatwiać naprawdę długo, a przecież chciałam tylko odblokować swoje internetowe konto...Ogólnie bankowe drzwi otworzyły się punktualnie o 9:00. Panie równym krokiem zajęły miejsca przy swoich stanowiskach. Bardzo sprawnie zaczęły przyjmować klientów. Gdy podeszłam do biurka byłam przywitana z uśmiechem, a nie jak zazwyczaj w tych instytucjach bywa....Po przedstawieniu sprawy pani która mnie prowadziła stwierdziła,że z moją sprawą lepiej podejść było do koleżanki, ale skoro już jestem u niej to ona postara się to jakoś załatwić. generalnie na chwilę gdzieś wyszła po czym przyniosła nowa kopertę z danymi i sprawa załatwiona.Cieszyłam się,że nie muszę stać w długiej kolejce i mogę szybko wrócić do domu. Ogólnie bank był czysty i schludny. Jakość obsługi w tym punkcie jest bez zarzutu. Polecam, bo panie są tu zawsze miło nastawione do klienta.