Opinia użytkownika: Jan_175
Dotycząca firmy: Circle K
Treść opinii: Przyjeżdżając na stację, na dystrybutorze była informacja, że transakcje bez gotówkowe przez problemy techniczne mogą zostań nie zaakceptowane. Po podejściu do stanowiska kasowego zostałem poinformowany, że mogę spróbować zapłacić kartą, czego nie udało się zrobić ponieważ transakcja została odrzucona. Zapłaciłem gotówką i opuściłem stację, udając się do bankomatu po gotówkę. W bankomacie zauważyłem, że moje konto zostało obciążone nieudaną transakcją. Jak dowiedziałem się od konsultanta z banku. Pracownik winien wręczyć mi potwierdzenie niezaistniałej transakcji, czego nie zrobił. Przez co teraz muszę wrócić na stację i prosić o takie potwierdzenie co jak mi się wydaje zajmie dużo więcej czasu, niż gdybym otrzymał takowe podczas dokonywania zakupu.