Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: ERGO Hestia
Treść opinii: Sąsiad zalał mi kuchnię i musiałam zgłosić szkodę u jego ubezpieczyciela. Próbowałam dodzwonić się na infolinię dzień wcześniej ok. 16:30 i nie udawało mi się to mimo kilku prób - komunikat głosił, że wszyscy konsultanci są zajęci i trzeba czekać. Nie doczekałam się jednak na połączenie i spróbowałam ponownie dziś rano. Od razu udało mi się połączyć z konsultantem, który przedstawił się i mówił miłym, spokojnym tonem głosu. Pracownik infolinii przyjął zgłoszenie szkody, zadał pytania o powstałe uszkodzenia i poprosił mnie o podanie moich danych. Konsultant poinformował mnie jak będzie przebiegać dalszy kontakt z likwidatorem szkody oraz powiedział, że za chwilę otrzymam sms i e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia. Pracownik na koniec rozmowy miło mnie pożegnał i życzył spokojnego dnia. Po chwili otrzymałam sms oraz mail z numerem szkody.