Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Fala
Treść opinii: Systematycznie uczęszczam na pływalnie, udało mi się zauważyć kilka rzeczy, na które niewątpliwie warto zwrócić uwagę. W tygodniu basen funkcjonuje całkiem sprawnie, ratownicy spełniają swoje funkcje, w szatniach jest czysto, jednak przy zakupie w kasie biletu zaczyna się problem. Pierwszy związany z niechętnie przyznawanym kluczykiem w większych szatniach, tylko przy saunie. Wiąże się to z grupami, które mają zajęcia w ramach wf-u, aczkolwiek spotkałam tylko raz taką grupę. Nie byłoby problemu, gdyby nie fakt suszenia włosów w korytarzu, gdzie jest dostępna jedna suszarka. Inna kwestia to często nieczynne atrakcje i wysoka cena za bilet. Ponadto w weekend, kiedy faktycznie jest dużo szkółek, Panie w kasie nie informują o tym klienta, a powinny ponieważ do użytku publicznego były dostępne tylko dwa tory, po których poruszało się ok 10 osób.