Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: Odbiór zamówienia złożonego w sklepie internetowym. Brakuje informacji w którym miejscu można odbierać zamówienia, jednak po zapytaniu się na stanowisku kasowo-ratalnym ekspedientka od razu zwróciła uwagę przechodzącemu sprzedawcy na mnie. Sprzedawca wydrukował zlecenie zapłaty, jednak po uiszczeniu zapłaty nie zastałem go na stanowisku przy którym mnie obsługiwał. Po oczekiwaniu ok. 2-3 minut zdecydowałem odszukać go na terenie sklepu. Gdy już się to udało, musiałem czekać następne 2-3 minuty na odszukanie towaru na zapleczu. Sugeruję oznaczenie stanowisk sprzedawców jako miejsca w którym można odebrać zamówienie, oraz poświęcenie czasu, w którym klient opłaca zamówienie na odszukanie towaru, oraz oczekiwanie na klienta na stanowisku przy którym był obsługiwany.