Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: DOZ.pl
Treść opinii: Tym razem jestem mało zadowolona z czasu realizacji zamówienia leków na portalu doz.pl. Zamówienie złożyłam w czwartek 20.09. późno wieczorem. Następnego dnia (piątek 21.09.) ok. 6:00 dostałam maila z informacją o przygotowaniu zamówienia do wysyłki z hurtowni. I od tego czasu zapanowała cisza - żadnych dalszych informacji. Czekałam cierpliwie do poniedziałku, bo może w weekend hurtownia nie pracuje, i w poniedziałek zadzwoniłam do apteki spytać czy może moje zamówienie już dotarło, bo nie mam wiadomości. Pani farmaceutka powiedziała, że sama nie wie co się dzieje i musi zadzwonić do kierowcy, który przywozi te zamówienia. Czekałam więc dalej na maila bądź sms, ale do wieczora w poniedziałek nic nie przyszło. Dopiero we wtorek (25.09.) ok. 15:30 otrzymałam sms-a i maila, że zamówienie jest gotowe do odbioru w aptece. Pierwszy raz tak długo czekałam na dostarczenie mojego zamówienia do apteki, więc tym razem działanie portalu oceniam niżej.