Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PAYBACK
Treść opinii: Uczestnictwo w tym programie wymaga ogromnych pokładów cierpliwości i takiej też czujności.Ogrom partnerów, różne zasady.Informacja nie zawsze pełna.W razie pytań i problemów nie wiadomo do kogo się zwracać .Gdy napisałam reklamację do Tchibo w sprawie nie naliczonych punktów firma odesłała mnie do PB.Gdy chciałam się dowiedzieć o karcie pre paid WBK PB odesłał mnie z moim pytaniem do banku.Promocje.Np. ta z rabatem na nagrody w katalogu PBBez podania w wiadomości czasu do kiedy ona obowiązuje.Reklamacja przyjęta ale nie ma podanego czasu jaki będzie maksymalny czas rozpatrywania.Wygląda na to ze nie tylko ja mam problemy z obłaskawieniem PB.W związku ze wzmożoną ilością zapytań od naszych Uczestnikówtermin odpowiedzi na Twoje zapytanie przesłane do Biura Obsługi PAYBACKmoże się wydłużyć.