Opinia użytkownika: anusiaaa11
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Sytuacja miała miejsce rok temu ale postanowiłam ją opisać jako przestroga dla innych klientów tej sieci. Mniej więcej rok temu zamówiłam do domu meble do salonu (stolik pod telewizor, witrynę, komodę oraz ławę) jak i meble do jadalni (stół, 6 krzeseł, dostawki do powiększenia stołu). Na początku wszystko wyglądało korzystnie. Pani (czy też Pan, teraz już nie pamiętam) zadzwoniła że mebelki do odebrania. Radość nie trwała długo gdyż okazało się ze towar znajduje się jeszcze na paletach i pracownicy muszą odnaleźć to co chcę. Trwało to jakieś pół godziny po czym okazało się że ławy do salonu w ogóle nie było w zamówieniu, a na dostawki trzeba poczekać bo nie ma w hurtowniach. Sytuacja ciągła się około 4 miesiące. Po różnego rodzaju telefonach, prośbach groźbach towar wreszcie się znalazł. Ogólnie pracownicy nie wiedzą po co są w tym sklepie, nie mówię tylko o sprzedawcach ale również kierownik nie interesuje się klientem, jego tłumaczenie że to nie on jakoś mnie nie satysfakcjonuje. Pracownicy w trakcie obsługi klienta rozmawiają na prywatne tematy! Nasuwa mi się jedno pytanie: DLACZEGO SIEĆ JYSK WYSTAWIA NA PROMOCJĘ TOWAR KTÓREGO NIE MA??