Opinia użytkownika: Dariusz_603
Dotycząca firmy: Amic Energy
Treść opinii: Wiedza i kompetencja pracowników może i była dobra, ale ze strony pracowników było zerowe zainteresowanie klientem. Bardzo często tankuję na tej stacji i z moich obserwacji wynika że pracownicy są zainteresowani sobą a nie rzetelną obsługą klienta. Pracownicy opowiadają między sobą, dzwonek dotyczący prośby zatankowania gazu dzwoni i nikt na niego nie reaguje. Płacąc za paliwo pracownik nie podaje sumy jaką mam do zapłaty i nie wydaje paragonu. Cena paliwa na tej stacji jest najniższa podczas weekendu i dlatego są kolejki do dystrybutorów, a pracownicy najzwyczajniej w świecie nie śpieszą się z obsługą klientów przy kasie. Na ladzie przy kasie są poukładanie gazety do sprzedania, różne inne nie potrzeba rzeczy które nie dotyczą sprzedawanych artykułów stacji. Obsługa nigdy nie wita klientów i nigdy nie usłyszałem słowa pożegnania.