Opinia użytkownika: djb
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: cd. mojego porzedniego wpisu: oto odpowiedz konsultanta Uprzejmie informuje, że aktywacja usług nastąpiła z dniem 09.08.2012r. Chciałabym poinformować, że faktura za miesiąc sierpień br. została wystawiona poprawnie (przyp. od sierpnia mam abonament zloty zamiast platynowego oraz zrezygnowalem z dzierzawy dekodea wifi i telefonu). Zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych opłaty z nowej umowy naliczają się od pełnego okresu rozliczeniowego. Dodam, że została wystawiona dyspozycja dotycząca wystawienia i wysłania dla Pana faktury korygującej dotyczącej błędnie wystawionej faktury za miesiąc wrzesień br. Proszę oczekiwać na korespondencję. Pozdrawiam, Beata Mierkułów Centrum Obsługi KlientaKONSULTANTKA FIIRMY VECTRA UWAZA ZA USLUGE TELEKOMUNIKACYJNA ABONAMENT PLATYNOWY I DZIERZAWE WIFI (Z ktorych zrezygnowalem!!!) ZA KTORA WG TEGO LISTU FIRMA NIE ZAMIERZA MI ZROBIC KOREKTY, O TO JEST WLASNIE CALA TA FIRMA...