Opinia użytkownika: Agnieszka_3213
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Ponieważ w okolicach grudnia abonentom kończą się umowy, np. jeśli chodzi o Neostradę, konsultanci dzwonią w celu jej przedłużenia. Do mnie też zadzwonił konsultant, w celu przedłużenia umowy i muszę powiedzieć, że jestem mile zaskoczona jakością obsługi. Konsultant spokojnie i rzeczowo wyjaśnił mi o co chodzi, pytając przedtem czy nie przeszkadza i czy mogę rozmawiać, odpowiedział na wszystkie moje pytania (a było ich wiele) w sposób prosty i zrozumiały, ponadto uspokoił mnie mówiąc, że rozmowa jest nagrywana i nie mam się czego obawiać. Po przeanalizowaniu ofert poprosiłam konsultanta aby zadzwonił później ponieważ muszę się zastanowić. Konsultant nie okazał zniecierpliwienia i nie był poirytowany moją decyzją (jak w większości przypadków), a wręcz przeciwnie powiedział, że mogę się zastanowić to on ewentualnie zadzwoni wieczorem. Poprosiłam o rozmowę wieczorem. Konsultant zadzwonił o umówionej godzinie, jeszcze raz wszystko dokładnie wyjaśnił, nie popędzał i nie pospieszał mnie, odpowiedział cierpliwie na moje pytania oraz w razie wątpliwości podał numer infolinii. Podpisaliśmy umowę. Rzadko zdarza się żeby konsultant był tak dobrze zorientowany w ofercie oraz aby umiał naprawdę doradzić korzystniejszą opcję dla abonenta. Taki pracownik Telekomunikacji zdarza się bardzo rzadko. Jestem pełna podziwu dla kultury języka i umiejętności prowadzenia, prze tego konsultanta, dialogu z klientem.