Opinia użytkownika: Karolina_1553
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Jak wszyscy dobrze wiemy reklama dźwignią handlu i w przypadku tego obiektu to stwierdzenie sprawdza się znakomicie, Chuck Norris niewątpliwie klientów przyciąga. Mnie do obiektu tego poniosła konieczność wpłaty na konto, znajdującego się właśnie w tym banku. Pierwsze wrażenie- pozytywne. Kolorystyka wystroju utrzymana w odcieniach zieleni działa uspokajająco na zmysły. Prawdopodobnie to zamysł celowy, gdyż czas oczekiwania w kolejce, gdzie przy każdym stanowisku przede mną była tylko jedna osoba wynosił całe 20 min. Podczas oczekiwania zdążyłam zapoznać się z ofertą banku, która wydała mi się standardowa. Minusem jest brak oddzielnego stanowiska kasowego, co często jest praktykowane w innych bankach. Czekając w kolejce mimowolnie przysłuchiwałam się próbie dosłownego "wciskania" kredytu, niestety (a może na szczęście) dosyć nieudolnej. Obsługująca pani o dosyć wątpliwych kompetencjach z trudem odpowiadała na zadawane przez klientkę pytania. Kiedy nareszcie zostałam obsłużona i dowiedziałam się że za wpłatę będę musiała zapłacić 10zł, gdzie w innych bankach wpłata na konto znajdujące się w tym samym banku jest darmowa uprzejmie podziękowałam i jak najszybciej oddaliłam się do innego banku, w którym mam konto aby dokonać darmowej wpłaty na swoje konto i przelać pieniądze przez internet za jedyne 50 groszy. Pomysł ten przedstawiłam oczywiście obsługującej mnie pani, która przyznała mi rację i tym samym oddała klienta konkurencji.