Opinia użytkownika: kleberg
Dotycząca firmy: Piekarnia Tyrolska
Treść opinii: Zajechałem do sklepu firmowego Piekarni Tyrolskiej w celu zakupu pieczywa. Podczas obsługi spotkałem się z bardzo nieprzyjemną i niesympatyczną uwagą skierowaną w moim kierunku ze strony obsługującej mnie pracownicy. Otóż zapałaciłem za zakupy odliczoną kwotą pieniędzy, w tym kilkoma monetami o nominale 2 grosze. Po czym usłyszałem nieprzyjemnym tonem, że wszyscy klienci płacą drobnymi ("żółtymi monetami"), a pracownica nie ma gdzie ich trzymać. Gdy odpowiedziałem, że to również pieniądz pracownica odpowiedziała, że jak ona wydaje resztę klientom takimi monetami to oni nie chcą ich przyjmować, natomiast ona musi. Moim zdaniem takie zachowanie pracownika jest nieprofesjonalne i bardzo nieuprzejme, dlatego wpłynęło to na niską ocenę mojej dzisiejszej wizyty w tym sklepie.