Opinia użytkownika: Wiesław_60
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Po wejściu do sklepu poprosiłem Panią układającą towar na półkach, aby pomogła mi znaleźć jeden z artykułów z gazetki reklamowej - lampkę biurkową dla mojego syna. Pani natychmiast udała się ze mną do wybranego sektora regałów, gdzie po krótkiej chwili odnaleźliśmy szukany artykuł. O samym artykule niewiele Pani wiedziała i zabrakło na końcu zwrotu - "czy mogę jeszcze w czymś pomóc?". Generalnie obsługa szybka i miła. Po dotarciu do domu okazało się, że lampa jest niesprawna - pomimo wymiany żarówki. Następnego dnia (5.10.2012) udałem się ponownie ok. 18:00 do sklepu Netto w celu wymiany lampy.Bez zbędnych formalności sprawdzono moją lampę, wymieniono na nową - całość trwała nie więcej niż 8-10 minut. Obsługa szybka, miła i konkretna.