Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: PSS Społem
Treść opinii: Potrzebowałam kupić kilka produktów spożywczych i udałam się do sklepu Społem. Wchodząc zauważyłam, że w sklepie jest średnia ilość klientów i do jednej z dwóch czynnych kas ustawiła się kilkuosobowa kolejka. Kilka osób stało również w kolejce przy stoisku mięso-wędliny z obsługą. Podeszłam do stoiska z serami, gdzie zostałam miło przywitana przez uśmiechniętą pracownicę. Ekspedientka zważyła odpowiednią ilość sera, o który poprosiłam i podała mi go oraz miło pożegnała. Po znalezieniu wszystkich potrzebnych mi produktów skierowałam się do kasy. Dalej były czynne 2 kasy (1 zwykła i 1 na dziale alkohole) i do obydwu stały kilkuosobowe kolejki. Dodatkowo kasjerki miały problem z wydawaniem reszty z powodu braku drobnych pieniędzy, co wydłużało obsługę przy kasach. Po kilku minutach stania w kolejce nadeszła moja kolej, a gdy byłam już obsługiwana, otwarto trzecią kasę, żeby rozładować długą kolejkę.