Opinia użytkownika: Katarzyna_3575
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Powyższa placówka Polbanku zlokalizowana jest przy jednej w głównych ulic w Radomsku. Do banku udałam się w celu zmiany adresu do korespondencji. Drzwi i witryny zewnętrzne czyste, bez śladu kurzu i brudu. W środku wita mnie przyjemny, świeży zapach. Chodniki czyściutkie, cały personel ubrany schludnie, na biurkach panuje ład. Tuż po zamknięciu przeze mnie drzwi jeden z konsultantów, co prawa bez uśmiechu, ale miłym głosem, pyta w czym może pomóc. Zaprasza do zajęcia miejsca przy swoim stanowisku pracy. Zmiana danych zajmuje nam ok. 12 minut ze względu na wolną pracę systemu (takie informacje uzyskałam od pracownika banku - nie wykazywałam zniecierpliwienia, jednakże konsultant sam poprosił mnie o chwilę cierpliwości). W tym czasie została przedstawiona mi oferta alokacji posiadanych przeze mnie środków pieniężnych tak aby zminimalizować opłaty za prowadzone konta. Zapytałam także o aktualną ofertę kont oszczędnościowych - konsultant zaproponował 2 formy oszczędzania, po czym sam przyznał, że ta którą posiadam obecnie jest najlepsza. Otrzymałam również wizytówkę z nr telefonu, na wypadek gdybym miała jakieś pytania. Poproszono mnie również aby zastanowić się nad zaproponowaną ofertą alokacji środków pieniężnych. Podziękowałam i wyszłam. Konsultant również podziękował, ale zarówno na początku naszego spotkania jak i na końcu nie wstał z miejsca, co przecież jest wyrazem szacunku do klienta. Trzy dni później ten sam konsultant zadzwonił do mnie z zapytaniem, czy podjęłam już decyzję odnośnie oferty, którą mi proponował.Skorzystałam.