Opinia użytkownika: Sławomir_165
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Przed kilku laty miałem konto w Millennium, potem je zamknąłem i kilka miesięcy temu powtórnie otwarłem. Po otwarciu konta wyrobiłem sobie kartę i w następnym miesiącu wyłączyłem ubezpieczenie karty, ponieważ uznałem, że nie jest mi potrzebne. Kilka dni temu przeglądając wyciągi z konta zauważyłem, że dalej mam naliczane te opłaty. Udałem się do banku złożyć reklamację. W trakcie rozmowy bardzo miła pani przeprosiła mnie za problem, ale poinformowała mnie, że ubezpieczenie które zostało mi wyłączono dotyczyło starej karty, z konta sprzed lat. Ponieważ oceniam obecną wizytę w banku to przyznaję dość wysoką ocenę, ponieważ nie mam zastrzeżeń do dzisiejszej wizyty, ale jednak za sam fakt, że zaistniała taka sytuacja i bank ma w swoich dokumentach taki bałagan obniżam ocenę. Obecnie pracownica wyłączyła mi ubezpieczenie do właściwiej karty.