Opinia użytkownika: Paulina_1109
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Wizyta w takiej placówce na prawdę może zrazić do pozostania klientem tego banku. Kolejki ogromne, niezależnie od dnia i pory. Na 6 stanowisk czynne tylko 2, w których to zazwyczaj utkną osoby zakładające lokaty, bądź ubiegające się o kredyt. W mojej ocenie powinny funkcjonowac stanowiska, które poszczególnie zajmują się kredytami, lokatami i wpłaty/wypłaty. Miałam taką sytuacje, iż siedząc w kolejce weszli do placówki jacyś Państwo i zostali przyjęci poza kolejnością. Osoba z obsługi tłumaczyła to w ten sposób, że rozmawiała z nimi telefonicznie. Nie była to pierwsza tego typu sytuacja. Oferta konta bankowego, w którym nie ma się podglądu internetowego do rachunku TOP też nie przemawia na korzyść tego banku. Tłumaczono mi to w ten sposób, że rachunek TOP został założony dopiero rok po założeniu konta. Z moich informacji wynika, że inne banki mają taką możliwość. Więc nie jest to na pewno kwestia nie do przeskoczenia. Opłaty za poszczególne usługi wzrastają. W placówce panował nieład, ulotki porozrzucane po stoliku.