Opinia użytkownika: Joanna_2399
Dotycząca firmy: Sphinx
Treść opinii: Po raz kolejny odwiedziłam restaurację Sphinx. Jak zwykle już od drzwi dobiegały piękne zapachy. Odrazu zostaliśmy zaproszeni do stolika, przyniesiono nam kartę dań. Wystrój lokalu nie różnił się od standardowego. Stolik był czysty, podobnie naczynia (jedynym mankamentem był wyszczerbiony talerz). Zapytałam kelnera o promocje, opowiedział mi o nich dość sucho, musiałam dopytywać o szczegóły. Menu jak zwykle było różnorodne dlatego każdy znajdzie tam coś dla siebie. oferowane są także dania na "mniejszy głód". Złożyliśmy zamówienie. Do naszych dań powinniśmy otrzymać w sumie 6 sosów, przyniesiono nam jedynie trzy. Musieliśmy poprosić o ich doniesienie. Zamówione napoje przyniesiono nam dopiero po przyniesieniu dań (trwało to 15 min od złożenia zamówienia).Porcje były standardowe, jedzenie smaczne. Kelner w trakcie przyszedł zapytać się czy wszytko nam smakuje i czy może nam czymś jeszcze służyć. Po zakończeniu posiłku poprosiliśmy o przyniesienie rachunku, na który czekaliśmy koło 10 minut. Gdy w końcu zjawił się kelner, wybraliśmy płatność kartą, usłyszeliśmy, że jest to niemożliwe, że musimy zapłacić gotówką. Zapytałam, czy terminal jest popsuty, kelner odpowiedział, że nie ma możliwości płatności w wybranej przeze mnie formie. Zapytałam dlaczego, ponieważ już wielokrotnie płaciłam w ten sposób, kelner się zmieszał. Po czym odrzekł, że zaraz wróci. Wrócił z terminalem, a my dokonaliśmy płatności. Nie wiem czy początkowy brak płatności był spowodowany niewiedzą kelnera czy chciwością i próbą wymuszenia napiwku.