Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: klientka_7

Dotycząca firmy: BP

Treść opinii: Wracając do domu podjechałam na stację paliw BP. Akurat trafiłam na luźniejszy moment - oprócz mnie były tylko 2 samochody na podjeździe. Stanęłam przy wybranym dystrybutorze i sprawnie zatankowałam odpowiednią ilość paliwa. Po zatankowaniu poszłam do sklepu zapłacić za benzynę. Były otwarte 2 kasy, przy każdej był obsługiwany klient. Po chwili nadeszła moja kolej. Zostałam miło przywitana przez uśmiechniętą pracownicę, która zeskanowała moją kartę na punkty Payback, zaproponowała zakup kawy, wydała fakturę za paliwo i poinformowała o liczbie punktów za transakcję. Na koniec obsługi pracownica pożegnała mnie z uśmiechem. W sklepie panowała przyjemna temperatura i było czysto i jasno. Pracownice były ubrane w firmowe koszule - jedna w niebieską, druga w bordową.