Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: klientka_7

Dotycząca firmy: mBank

Treść opinii: Dziś po raz 4-ty w ciągu ostatnich siedmiu dni odebrałam telefon z numeru zastrzeżonego i jak się okazywało, za każdym razem dzwonił konsultant z mBanku (za każdym razem inna osoba). Tydzień temu, gdy po raz pierwszy zadzwoniła konsultantka, wysłuchałam jej i podziękowałam za ofertę. Ale jak widać mBank tak łatwo nie chce odpuścić i zamęcza klienta telefonami w sprawie możliwości oszczędzania (konto msaver). Chcąc być miła, za każdym razem uprzejmie i cierpliwie odpowiadałam konsultantom, że już ktoś dzwonił do mnie w tej samej sprawnie i ja naprawdę dziękuję, ale nie skorzystam. Nie wiem w cym problem - czy konsultanci nie mogą zaznaczyć gdzieś, że klient nie chce skorzystać i żeby już do niego nie dzwonić z tą samą ofertą po raz kolejny (czwarty!), czy też może klient nie ma prawa odmówić tej wspaniałej ofercie i będą do niego dzwonić aż się podda i skorzysta?