Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Ostatnio dosyć często doładowuję konto przez oficjalną stronę Orange i do tej pory nie miała z tym najmniejszych problemów. Jednak ostatnio, gdy próbowałam zasilić konto wyświetlał mi się dziwny komunikat – uniemożliwiający mi doładowanie konta. Próbowała tak systematycznie przez dwa dni doładowywać i ciągle wyskakiwał tan sam błąd. Postanowiłam, więc napisać do Biura Obsługi Klienta w tej sprawie. Po chwili dostałam meila zwrotnego z informacją, że zgłoszenie zostało przyjęte. Odpowiedź dostałam po dwóch kolejnych dniach, że od nich jest wszystko dobrze, być może problem jest po stronie banku, przez który chciałam dokonać przelewu. Jednak wszystko się unormowała i doładowałam konto zanim otrzymałam odpowiedź. Jednak uważam, że tak jak przez telefon bezpośrednio można szybko uzyskać odpowiedź tak samo przez meila powinna być obsługa szybko realizowana.