Opinia użytkownika: Daniel_395
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: W końcu przyszła na mnie pora aby założyć sobie konto bankowe. W tym celu udałem się do najbliższego oddziału ING Banku Śląskiego. Wybrałem ten bank ze względu na pozytywne opinie moich znajomych, i rodziny, o tym banku, oferowanych usługach, i obsłudze, ale także na podstawie własnych spostrzeżeń, i informacji wyczytanych w internecie. W pierwszym momencie, gdy wszedłem do oddziału poczułem się lekko zagubiony, ponieważ wszystko było dla mnie nowe, znajdowałem się tam pierwszy raz, i krótką chwile musiałem przeznaczyć na zaznajomienie się z otoczeniem. Sala w której się znalazłem była dosyć przestronna, jasno oświetlona, było czysto, nigdzie nie dostrzegłem żadnych większych śladów brudu, czy też śmieci. Tuż przy wejściu znajdował się się automat do wydawania numerków, pośrodku sali znajdowała się poczekalnia, natomiast wzdłuż ścian były rozlokowane okienka, kasy, punkty obsługi klienta. Gdy już mniej więcej wiedziałem gdzie mam się udać w celu założenia konta, pobrałem numerek i usiadłem na jednym z krzeseł. Niestety na wiele punktów obsługi klienta, tylko w dwóch pracowały pracownice banku, przez co oczekując na swoją kolej spędziłem w poczekalni ok 30 min, warto nadmienić że byłem jedyną osobą oczekującą w kolejce na obsłużenie. Jednakże długie oczekiwanie nie ostudziło mojego zapału, gdy na tablicy pojawił się mój numerek, pełen dobrych myśli podszedłem do elegancko ubranej pani w punkcie obsługi klienta, i prawdę mówiąc nie zawiodłem się. Zostałem potraktowany z szacunkiem, w sposób grzeczny i profesjonalny. W czasie przyjemnej rozmowy, otrzymałem odpowiedzi na wszystkie nurtujące mnie pytania i wątpliwości. Później przyszła pora na formalności, wszystko przebiegło szybko, w miłej atmosferze. Pani z obsługi udzielała mi wyczerpujących wskazówek, oraz informacji w każdym kroku zakładania konta bankowego. Gdy już wszystkie formalności zostały zakończone, i gdy zbliżał się koniec mojej wizyty, jako nowy klient banku, zostałem oprowadzony po sali, pracownica pokazała i opowiedziała mi wszystko, co, gdzie i jak mogę załatwić w przyszłości. Na sam koniec zostałem odprowadzony do wyjścia i życzliwie pożegnany. Oddział ING Banku Śląskiego, zaskoczył mnie bardzo pozytywnie między innymi fachową, i kompetentną obsługą oraz przyjemną atmosferą. Niestety jako minus muszę zaznaczyć długie oczekiwanie w poczekalni, i mało otwartych punktów obsługi klienta. Z wizyty w oddziale ING Banku Śląskiego jestem bardzo zadowolony, i z przyjemnością tam jeszcze wrócę.