Opinia użytkownika: Hanna_212
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: O godzinie 15:20 podjechałam na stację paliw, bez problemu znalazłam wolny dystrybutor z paliwem, zajęte były tylko 2 dystrybutory z 8-iu znajdujących się na stacji, nie musiałam więc stać w kolejce. Po zatankowaniu baku weszłam do budynku stacji w celu uiszczenia opłaty. Czynne były 2 kasy (z 3-ech). Przede mną w kolejce do kasy stała 1 osoba. Wg mojej opinii w środku było czysto, towary na pólkach były uporządkowane, jedynie wśród czasopism dostrzegłam lekki nieporządek (3 magazyny włożone na odwrót bądź tyłem). Po obsłużeniu klienta poprzedzającego mnie, sprzedawczyni przywitała się ze mną i zapytała w czym może pomóc, powiedziałam, że chcę zapłacić za paliwo i podałam numer dystrybutora. Sprzedawczyni upewniła się czy podałam dobry numer stanowiska patrząc na kamerę i odczytując numer rejestracyjny mojego samochodu. Ekspedienta prezentowała się dobrze, była ubrana schludnie (koszulka z logo firmy z przypiętym w widocznym miejscu identyfikatorem), miała delikatny makijaż, czyste ręce i paznokcie. Sprzedawczyni zapytała czy posiadam kartę Payback (posiadam), następnie zaproponowała mi płyn do spryskiwaczy (podziękowałam). Zapytała jeszcze czy chcę fakturę czy wystarczy paragon. Po dokonaniu płatności poinformowała mnie ile posiadam punktów na karcie Payback, pożegnała się ze mną życząc miłego dnia. Sprzedawczyni była miła i uprzejma, nie utrzymywała jednak kontaktu wzrokowego. Ogólnie odniosłam wrażenie, że zostałam dobrze obsłużona. Cała procedura zajęła ok 14 minut (15:20 wjazd na stację, 15:34 moment zapłaty). Postanowiłam skorzystać z toalety, aby sprawdzić jej stan. Okazało się, że znajduje się ona na zewnątrz i muszę uzyskać kluczyk w kasie. Czystość w toalecie oceniam źle, zauważyłam brak papieru toaletowego, dało się odczuć nieprzyjemny zapach, toaleta była spłukana, deska sedesowa nie była mokra, jednak podłoga w kilku miejscach była mokra, co skłania mnie do oceny toalety jako brudnej.