Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: JakośćObsługi_3

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Wygląd sklepu na zewnątrz jak również strefa wejścia do sklepu nie budziły żadnych zastrzeżeń. Wózki na zakupy były czyste, kosze na śmieci nie były zapełnione. W strefie wejścia do sklepu w podajnikach znajdowały się aktualne ulotki reklamowe. Na sali sprzedaży w pierwszej alejce był pracownik aktualnie zajęty układaniem produktów i w związku z tym nie powitał mnie słowami "dzień dobry". Podłoga nie była zanieczyszczona papierkami oraz nie było żadnych rozlanych płynów na podłodze, w drugiej alejce znajdował się wózek do przewożenia palet, który blokował swobodne poruszanie się po tej alejce. Na stanowisku warzywa-owoce nie było żadnych zgniłych oraz zwiędniętych warzyw i owoców. Zastrzeżeniem co do tego stanowiska to ceny, nie znajdowały się nad odpowiednim produktem, należało samemu poszukać ceny danych warzyw lub owoców również na niektórych owocach lub warzywach leżały foliowe woreczki. Przy stoisku z pieczywem oraz warzywa-owoce dostępne były foliowe reklamówki (małe, jednorazowe woreczki). Na stoisku z pieczywem było kilka bułek PZ oraz chlebów krojonych 500g. Kiedy już obejrzałem dokładnie jak wygląda stan sklepu oraz stoisk to wówczas podszedłem do pracownika na sali sprzedaży i zapytałem się gdzie mogę znaleźć ryż biały. Pracownik wykazał chęć pomocy i zaprowadził mnie do półki wskazując szukany przeze mnie produkt. Kiedy już pani Marika wskazała mi ten produkt to wówczas podszedłem do czytnika cen i zeskanowałem kod kreskowy w celu sprawdzenia sprawności tego czytnika. Produkty na stoisku z artykułami nieżywnościowymi były ułożone w sposób czytelny i jasny oraz ceny produktów były widoczne przy odpowiednich produktach. Kiedy już sprawdziłem ogólny stan sklepu dokupiłem jeszcze inne produkty i podszedłem do kasy aby sprawdzić czystość boksów kasowych przy okazji sprawdziłem czy jest aktualna KROPKA TV, oraz czy znajdują się reklamówki pod taśmą. KROPKA TV była aktualna od 5 do 11 października, natomiast jeżeli chodzi o czystość przy kasie jak również o dostępność reklamówek to wszystko było tak jak powinno być (nie widzę tutaj żadnych zastrzeżeń). Po sprawdzeniu tego ustawiłem się w kolejce do kasy, byłem trzecią osobą czekającą w tej kolejce. Kiedy oczekiwałem na obsłużenie mnie przez kasjerkę spojrzałem ile jest czynnych kas, na tą chwilę były czynne jeszcze trzy kasy. Obsługa przez kasjerkę - panią Mariolę J. bardzo mi się podobała. Zostałem przywitany słowami "dzień dobry", następnie pracownik powiedział dokładną kwotę do zapłaty, ja dałem banknot 10 złotowy i otrzymałem resztę, kwota reszty została również wypowiedziana przez kasjerkę, następnie pani Mariola pożegnała mnie słowami "dziękujemy i zapraszamy ponownie". Ja również podziękowałem i odszedłem od kasy.