Opinia użytkownika: jagniio
Dotycząca firmy: Rosenthal
Treść opinii: We wrześniu szukałam na prezent ślubny filiżanek do kawy marki Rosenthal. Trafiłam do sklepu firmowego w centrum handlowym Promenada. Od razu udało mi się go zlokalizować na mapce i następnie w samym centrum. Dwupoziomowy obiekt Rosenthala był dobrze oznaczony (duży, widoczny szyld, strzałki informujące o wejściu na drugi poziom, etc.) W niedzielne popołudnie obsługa skupiona była na dolnym poziomie, gdzie znajdowała się kawiarnia. Jak tylko doszłam do drugiego poziomu i okazało się, że drzwi są zamknięte, pojawiła się pani z kluczem i zaprosiła mnie do środka. Schludnie ubrana i uśmiechnięta, potrafiła krótko opowiedzieć o każdej z serii produktów Rosenthala. Same produkty były dobrze wyeksponowane na regałach i witrynach ustawionych wzdłuż ścian sklepu, każda seria osobno, zaprezentowane wszystkie elementy serii. Ekspedientka zasugerowała klasyczną serię Biała Maria. Powiedziałam jej jaką kwotą dysponuję i spytałam o gotowe zestawy prezentowe. całkiem taktownie dała mi do zrozumienia, że gotowy zestaw jest za drogi i zasugerowała zakup pojedynczych filiżanek. Zakupione filiżanki zapakowała w białe tekturowe pudełko i kolorowy papier prezentowy. Samo pakowanie pozostawiało trochę do życzenia - trwało dłużej niż sam zakup, pani użyła stanowczo za dużo taśmy klejącej, którą usiłując zamaskować naklejkami z gwiazdkami, dodała paczce zbędnej pstrokacizny. Ogólnie jednak byłam zadowolona z zakupów - sklep miał odpowiednio obszerny asortyment a jakość obsługi (nie licząc pakowania na prezent) była na wysokim poziomie.