Opinia użytkownika: Agrest
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Mimo tak wielkiego sklepu, w pobliżu nie było widać zadnego pracownika, do którego można by było podejść i o coś zapytać. Po dłuższym poszukiwaniu wkońcu znalazłem panią, która pokazywała coś innemu klientowi. Zapytałem tylko gdzie są karnisze, to popatrzyła na mnie jakbym miał jej coś zrobić i z wielką niechęcią wskazała ręką na drugi koniec sklepu. Przy kasie kupywałem listwy, które jak się okazało miały mieć numerek, o który miałem poprosić kogoś z pracowników. Musiałem wrócić się spowrotem na ten dział i poszukać pracownika, którego oczywiście nigdzie w pobliżu nie było. Gdy wkońcu go znalazłem i wróciłem do kasy, okazało się, że zakupy które miały zająć 5 minut, naprawdę zajęły pół godziny.