Opinia użytkownika: Beata_59
Dotycząca firmy: Magodent
Treść opinii: Szukając możliwości leczenia stomatologicznego w ramach NFOZ, trafiłam na listę gabinetów prywatnych, które taką umowę mają podpisaną. Wybrałam jedną z przychodni i zapisałam się na wizytę. Termin był bardzo krótki, bo w ciągu 2 dni. Pierwsze wrażenie zaraz po wejściu do przychodni już było bardzo pozytywne. Przyjemne wnętrze, bez zatłoczonych korytarzy i kłócących się pacjentów, kto pierwszy. Od razu podeszła do mnie osoba z personelu, pytając do jakiego lekarza, skierowała mnie do recepcji. Po załatwieniu formalności w recepcji, ta sama osoba cały czas mi asystowała, poprosiła o zajęcie miejsca na fotelu i powiedziała, że pani doktor zaraz przyjdzie. Nie czekałam długo, ale nawet w trakcie czekania, byłam zapewniana, że jeszcze tylko chwileczkę. Pani doktor zaraz się pojawiła, zaprosiła do gabinetu. Przez cały czas trwania wizyty miło rozmawiała, co zawsze działa trochę uspokajająco w trakcie bądź co bądź stresującego leczenia. Na kolejną wizytę pani doktor chciała mnie umówić tak, aby skonsultować leczenie jeszcze z innym lekarzem. Kiedy w recepcji okazało się, że drugi lekarz ma komplet pacjentów, pani doktor sama wyszła z gabinetu, aby spróbować jakoś znaleźć rozwiązanie. Kiedy okazało się, że jest niewiele możliwości, zaproponowała, że przyjdzie trochę wcześniej, tak, aby zastać jeszcze w gabinecie innego lekarza. Byłam pod wrażeniem zarówno miłej obsługi, jak i wielkiego kontrastu podejścia do pacjenta w stosunku do tego, z czym spotykamy się w państwowych przychodniach. A tak niewiele trzeba, żeby poziom obsługi był satysfakcjonujący, a pacjent nie czuł się intruzem, który przychodzi i zakłóca spokój i pracownikom i lekarzom. Wystarczy dobra organizacja, miłe usposobienie i odrobina dobrej woli.