Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Do marketu Lidl w Kutnie wszedłem około godziny 10:35. Szybko wziąłem produkty które chciałem kupić i podszedłem do kasy. Nie zastałem żadnej kolejki, byłem pierwszy, a przy kasie siedziała bardzo miła i uśmiechnięta sprzedawczyni. Bardzo sprawnie wbiła na kasę produkty i powiedziała sumę. Jednak gdy powiedziałem, że płacę kartą zbliżeniowo, to kasjerka mimo to wzięła ode mnie kartę i włożyła do terminala tak, abym musiał potwierdzić transakcję kodem PIN. Nie wysłuchała więc w całości mojego komunikatu, gdyż można w tym markecie płacić kartą bezstykowo. Jednak mimo to cały market oceniam bardzo dobrze (czysto, przyjemny zapach, produkty na półkach posortowane, wszystko można łatwo znaleźć), jak i obsługę - również bardzo dobrze (obsługa przyjazna, chętna do pomocy i co bardzo ważne - sprawna!).