Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Serdecznie polecam miejsce. Mimo godziny szczytu zaraz po zerwaniu biletu zaświecił się mój numerek i podeszłam to miłego pana, schludnie i czysto ubranego, który wyrażał się elokwentnie ale też nie zbyt szorstko i przesadną powagą. Moim problem była reklamacja laptopa, po chwili okazało się, że niestety nie mają już punktu reklamacyjnego dla takiego sprzętu i pan widząc moje oburzenie, całkiem nie słuszne zresztą, szybko uprzejmie wyjaśnił, że te informacje są również zawarte w umowie, ale zrobił to na tyle taktownie, że nie poczułam się w żaden sposób głupio moim wybuchem gniewu. Po chwili sam zaproponował, że poda mi wszystkie namiary a nie jak wszyscy odesłał na stronę internetową wytłumaczył wszystkie ewentualne koszty naprawy, podał kartę ze świeżo wydrukowanymi danymi pod które powinnam się zgłosić, a na koniec życzył mi miłego dnia z uśmiechem na ustach po odchodne dodając żebym w przypadku dalszych kłopotów śmiało przychodziła a on postara się temu zaradzić.