Opinia użytkownika: Monika_2103
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: W poniedziałek zadzwoniła do mnie przedstawicielka Orange z przedstawieniem nowej oferty. Średnio byłam zainteresowana, ponieważ mam w chwili obecnej 2 telefony i nie zamierzam brać na kolejnego zobowiązania. Niemniej wysłuchałam oferty do końca, Pani wypytała mnie o moje prefernecje kontraktowe (abonament, miks, karta) po czym przedstawiła mi jej zdaniem najlepszą dla mnie propozycję. Grzecznie odmówiłam chęci skorzystania z niej, po czym Pani spróbowała raz jeszcze mnie przekonać - bardzo grzecznie i kulturalnie, że trzeci telefon mogę przeznaczyć na tzw. telefon domowy. Ponownie odmówiłam, po czym Pani grzecznie podziękowała za rozmowę i życzyła miłego dnia. Nikt z nas chyba nie lubi takich rozmów, ale ta przedstawicielka była bardzo sympatyczna i co najważniejsze nie była nachalna - ciężki kawałek chleba mają pracownikcy w callcenter. Konsultantka zrozumiała moją decyzję i sympatycznie podziękowała za rozmowę. Bardzo profesjonalne podejście.