Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Przedwczoraj na stronie banku złożyłem wniosek o uruchomienie Dobrego Konta w tym właśnie banku. Decyzję podjąłem po przejrzeniu wielu ofert zamieszczonych na stronach różnych innych podobnych instytucji, a ta właśnie oferta wydała się najbardziej dla mnie odpowiednia. Wypełniłem wszystkie rubryki i zamówiłem dostarczenie mi wszystkich dokumentów kurierem (bezpłatnie). Już kilka minut po wysłaniu wniosku dostałem telefon z prośbą o potwierdzenie danych. Przy okazji tej rozmowy zdecydowałem jeszcze,że wolę podpisać dokumenty w oddziale, który mijam kilka razy dziennie, bo doszedłem do wniosku że mogę minąć się z kurierem. Pan, który ze mną rozmawiał powiedział mi,że to żaden problem i zmienił już sposób podpisania umowy. W oddziale jednak okazało się,że mojego wniosku nie ma w systemie. Pracownik placówki natychmiast zareagował i szybko, na podstawie danych z mojego dowodu założył mi bez problemu konto. Dostałem jeszcze kilka ulotek, mnóstwo instrukcji itp. Dziwne wydała mi się tylko jego prośba o powtórne odwiedzenie placówki po otrzymaniu karty do konta niby to w celu nauczenia się korzystania z wszystkich funkcji konta. Na razie na duży plus.