Opinia użytkownika: syl
Dotycząca firmy: Helios
Treść opinii: przede wszystkim obsługa łącznie z kierownikiem ( menadżerem ) nie mają pojęcia o ofertach kina i tak posiadając kartę Helios za którą przy kupnie 10 biletów 11 otrzymuje się gratis , nie została ona przyjęta przez co 4 bilety przepadły, ale nie sam ten fakt jest denerwujący lecz fakt , że Pani kierownik/menadżer obiecała się dowiedzieć w tej sprawie i oddzwonić (w tym celu poprosiła o numer telefonu) ale niestety tego nie zrobiła. Uważam , ze z przyzwoitości powinna choćby zadzwonić i powiedzieć , ze przykro jej , ale .... i tu wyjaśnienie . Dodatkowo osoba z legitymacja emeryta rencisty , której dwukrotnie udzielono zniżki na bilet za 3 razem została poinformowana , ze jej nie przysługuje . Podsumowując - żenująca obsługa kasowa, jeszcze gorsza obsługa kierownicza i dodatkowo strasznie słony popcorn i ceny biletów droższe niż w Gdańsku czy Szczecinie