Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: KappAhl
Treść opinii: Obserwacja polegała na ocenie jakości obsługi klienta w sklepie KappAhl, pierwszego wrażenia oraz podejścia do zwrotu towaru. Gdy weszłam do sklepu, sprzedawczyni stała do mnie tyłem, jednak w momencie gdy się odwróciła powitała mnie, ale nie podeszła z propozycją pomocy. Po 5 minutach kręcenia się wokół wieszaków ze spodniami sama musiałam podejść i poprosić o pomoc, gdyż gdyby nie to, to bym nie doczekała się inicjatywy sprzedawczyni. Sam kontakt już był pozytywny, sprzedawczyni pomogła mi dobrać rozmiar i fason spodni, a gdy przymierzałam, dopytywała się jak leżą i czy mi pasują. Przy kasie sprzedawczyni poinformowała mnie o obowiązującej promocji i zaproponowała założenie karty klubowej, dzięki czemu zakupiłam spodnie z 20% zniżką. Zostałam grzecznie pożegnana i życzono mi miłego dnia. Po dwóch godzinach przyszłam zwrócić spodnie i czekało mnie miłe zaskoczenie. Sprzedawczyni nie robiła mi żadnych wyrzutów czy problemów. Bez zbędnej zwłoki przyjęła zwrot sprawnie, zapraszając do ponownych zakupów i żegnając się mile.